Onsdag

Drog ju med min farmor och mamma en sväng idag. Vi shoppade lite på loppis, fikade och kikade på Dollarstore samt Lidl. Sen var jag tvungen att åka hem för att hämta Emanuel. Men asså faaan vilket fynd jag hittade på loppisen! 
Köpte nämligen en Burberry London tröja till Emanuel för bara 50kr!! Dom går på runt 1500-2200kr annars.
Lyckaaaa! Han tyckte för övrigt om den så.
 
Nu ska jag invänta en tjej som ska köpa en massa kläder av mig och sen hoppar jag i dushen tror jag. Så frusen..
 
Imorn är det ju begravning oxå.... Ush... Lilla R. Kommer ihåg när jag hade mitt allra första kalas och du var den ända killen där. Då fick du va den som blåste ut ljusen på tårtan fast det var jag som fyllde år. 
Jag kommer ihåg när vi tältade i min trådgård. Jag kommer ihåg när vi blev jagade av polisen på valborg för ett par år sedan.
Ja, det är många minnen.. Och det kommer bli jobbigt imorgon. Jävligt jobbigt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: