Onsdag

Har verkligen inte haft tid att skriva nått här. 
Men i lördags iallafall så var det ju Halloweeeeen! 
Den dagen började med att Jossan och Hanna kom hit för att fixa naglarna. Sen när dom hade åkt igen så kom mina föräldrar,Lillemor, Julia, Madeleine,Peter och plingade på. De stod i trapphuset och sjöng med tårta och massvis av ballonger. Fick även en present och kort. Höll på att skämmas ihjäl haha. Men de ville fira att jag blivit klar med utbildningen och att jag för första gången i mitt liv klarat nånting sånt. ( Pgr sjukdomarna)´.
Sen tog dom med sig Emanuel och åkte. Hann precis sminka mig och klä på mig min utklädnad innan Jossan och Hanna kom och hämtade mig sen. 
Vi for till en av Hannas vänner och förfestade där. Mina vänner, de två Anton och Pontus kom över dit oxå. Sen drog vi vidare till Marite!
Men det var så jävla mycket folk så det var sjuukt svårt att ta sig fram ens. Men kul vare ;)
Sen efter Marite drog jag och Hanna till körfältet där alla Antons och dom var. Och sen for vi hem . Haha Kortfattat och bra skrivet om kvällen. Allt behöver ni inte veta .

Igårkväll spenderade jag all min energi till att baka en tårta. Vart en Hockeytårta denna gång. Hon som ska ha den kommer snart och hämtar den. Sen har jag 2st Frost tårtor och en födelsedagstårta att göra i helgen. Puh...
 
Btw. Måste skaffa min en boyfriend tills julafton! ;) Vill inte vara singel på julen helleeeer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: