Tisdag

Julgranen är uppe och julklappar ligger under. Haha herregud. Men jag ÄLSKAR jul och varför inte lixom? Bara jag och Emanuel som bor här ändå. Och vi vill ha juligt hemma redan nu så.
Idag blir en lugn dag faktiskt. Ska städa lite och hänga tvätt. Imorgon så ska jag följa med min farmor och mamma på stan. Vi ska väl glo lite. På torsdag är det ju begravning.... Ush...
Eftersom Emanuels pappa inte är hemma då vad jag vet så ska Emanuel vara hos min systerdotters pappas fru. haha vart långt.  Nej men meningen är ju att Emanuel ska vara hos sin pappa i helgen. Men har inte så höra förhoppningar på att det kommer ske efter allt alla år nu... Men hoppas för Emanuels skull.
 
Jävvlar va mycker Emanuel det vart i denna text nu haha.
 
Har fan tänkt på en sak oxå. Jag blir inte lätt kär. Men jag blir lätt betuttad i killar som har mörka ögon och mörkt hår.
Typ dröm killen är ju längre än mig ( längre än 174cm ), mörkt hår, bruna eller mörkgröna ögon. Sällan jag tycker en kille som har dessa kriterier är ful. Haha. 
Det är otroligt sällan jag tycker en kille ser bra ut om han har typ blå ögon och ljust hår. Oootroligt sällan. 
Skumt.
 
Ok, Zac efron är sjukt snygg och han han blå ögon. Men han är ett undantag. Han är en kändis hahaha.
 
 
ASSÅ DAVE FRANCO !!!!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Konstigt att Mr J både är blåögd och blond då haha :P

Svar: Blåögd ja. Men ej blond :)
Wellcome to my world

2015-11-25 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: