Tisdag nr 2

Assåååå haha. Idag ringde det en arbetsgivare som hade sett mitt cv ovs och ville ge mig jobb. Jag vart skit glad men sen sa han '' Juste, ville bara dubbelkolla så du hade körkort och bil?'' Jag ba '' Nej?!, Det stod inte att man behövde det''
Fick som svar att ojdå, vi måste ha missat det. Då kan jag inte ge dig jobbet ändå.
Men Åh haha. fan. 
 
Iallafall så ska vi iväg och hämta en ny soffa igen. Japp ni hörde rätt. Igen! Men asså denna vi har nu är för stor och vi kommer inte ha plats med julgran ens. Så vi ska hämta en Ektorp från Ikea med både vit och röd klädsel. Så då kan vi byta till rött till jul! Har ju röd extra klädsel till mina Henriksdals stolar i köket med, så det kommer bli jätte juligt och fint här iår.

Den gamla kommer det en och hämtar imorgon innan jag hämtar den nya. Perfekt!
 
Ska även på möte på arbetsmarknadsenheten imorgon kl 15.30 och se om dom har nån ungdomsanställning till mig tills att jag har ett annat jobb. Awsome!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: