Tisdag

Asså hjälp..
Jag får inte i mig nå mat och jag somnar inte förns typ 4 på morgonen. Då ska jag upp 8 sen oxå...Men kan ändå inte sova natten därpå. Såhär har det varit den senaste veckan. Ätit typ en gång om dagen och om jag har tur får jag i mig riktig mat. Som igår när mamma tvingade i mig en hel våffla. Höll på att kräkas och det var skitjobbigt. Men jag behövde den nog... 
Kan ju säga att det är inte konstigt nu då att jag alltid är på sjukt dåligt humör. Ingen mat och ingen sömn. Men alltså hur fan bryter jag detta? 
Klart jag vill gå ner i vikt, men inte på detta sjuka viset. Kroppen blir ju helt sjukt trög. Har fan gått ner 3,5 kg på en vecka. Bra skit.... 
Det har hänt nå sjukt mycket jobbiga saker denna vecka. Men är det därför? Att jag har typ gått in i nån gipsvägg. För jag har då inte gått in i nån betongvägg iallafall. Då skulle jag må sjukt dåligt. Eller?
Åh fan... Ska försöka äta nått idag. Men än så länge har jag bara fått i mig kaffe. Vafan händer?
:(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: