Lördag

Suck*
Jag är så arg. Så besviken på denna människa.
Manne är super ledsen och känner sig oönskad. Och till all rätt!
Hans pappa har lovat honom att ta honom på bio i helgen då han svek honom förre helgen då manne hade bokad biljett till sin pappa och grejer. Men nu skiter han totalt i manne. Han svarar inte och är väl förmodligen ute och super hela helgen som vanligt. Ja! Jag är arg och jag tänker inte lovorda honom nå mer nu när jag ser hur ledsen min son är! Och bloggen är de ända stället jag kan skriva av mig på. Det är typ 10pers som läser så vafan haha. Vägrar prata med familjen om mina problem med honom då dom bara skulle bli skitarga och försöka prata med honom.. 
Men iallafall. Manne har varit hos sin pappa i ca 1 timme själv på 10veckor! Sen har jag haft honom hela tiden medans han varit hemma från tors-sön och kunnat gjort vad han velat. Som varit supa och garaget.....
Han får bli hur sur han vill över detta inlägg och han får tycka att jag hänger ut honom. MEN SKYLL DIG SJÄLV!
Du har bara dig själv att skylla att det gått så här långt. Det är DU som inte vill ha din son. Det är DU som gång på gång sviker honom så han ligger och gråter på golvet hela dagarna. Så tyck att jag är en jävla fitta och säg vafan du vill om mig till andra. Men jag vill vad som är bäst för min son. Och han behöver och saknar sin pappa. Snart kommer han till den punkt att han inte vill träffa dig mer och då är det du som står där sårad och övergiven för jag tänker inte tvinga honom att träffa dig då för din skull.. 

Jag kan iallafall ärligt säga att jag är en bra mamma och jag är där för min son 24/7. Vad kan du säga? 

Iaf. Gjorde en tårtbeställning igår. En Disney frost tårta. :)
Den har fått fucking 82 likes på fb! Många av folk jag ej är vän med och många av dom som även kommenterat. Fick en till tårtbeställning nästan på en gång efter jag la ut bilden. Så nu har jag 2 tårtor att göra nästa helg!
 
Såhär ser en ut :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tar du för en tårta ca? Vad kostade den på bilden typ? 😊

Svar: Tar bara betalt för materialkostnaden. Så beror helt på hur mycket sockerpasta som går åt ovs. Denna vart 350kr. :)
Wellcome to my world

2015-10-21 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: