Lördag

Ojojoj. helt slut.
Varit på kalas nr 2 för helgen idag och det vart en jävla jobbig stund. Stackars Emanuel vart retad och grät flera gånger. Fick säga till dom elaka grabbarna och ta Emanuel ifrån dem. Suck*
Imorgon ska vi med Mr J på barnens biodag. 
Ska ta och lägga mig i ett bad snart och sen smörja in mig med Bus. Likblek nu.. 
 
Annars är jag fett less på allting med det så kallade kärlek att göra. Tror fan jag ger upp skiten helt. Fyfan. Killar ljuger och skit hela tiden så vafan. Då lever jag hellre som en nunna till mr right kommer typ. 
Har lust att säga fuck you och bara skita i det. Men men.. Vi får se. 
Men kan säga att det krävs lite effort från den andres sida nu.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: