Söndag

Typ klockan 11 nånting så kom Emanuels farmor och hämtade honom. Hon ville ha med honom ner till Gällö och hämta Virre och sen köra honom till hans farbror i stan. Så Emanuel har haft en jättebra dag med sin farmor , fabror och kusin. Han kom hem kl 18,30 igen. Sen vart det fika och sängdags. 
Vad har jag gjort idag då? Jaaaa. Jag har städat, kollat på lite film (orkade inte kolla mer än en kvart åt gången, vart så rastlös) och sen har jag varit till fina Liz och hämtat lite kläder. Fick skjuts av syster och systerdotter. Så när vi kom hem hit igen så fikade vi sockerkaka, rostat bröd och juice haha. 
Imorgon tänkte jag försöka åka in till stan och köpa grejjer till de kommande två tårtorna jag har på beställning tills helgen. Skulle även behöva glo på hobbyboden m.m . men det spar jag tills jag kan gå dit med Madeleine. Vi ska kika grejer till halloween dräkterna. Hon ska kolla om hon ska köpa en dräkt där eller beställa nån. Jag har ju redan gjort det men behöver en massa annat kul. + lösögonfransar. Japp ni hörde rätt. Hon som hatar lösögonfransar skall ha det på halloween. Kommer gå och tycka det är sjukt irriterande hela kvällen haha.
 
Nej men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kika på en film. Puss'n ! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: