Söndag

Imorse startade dagen åt helvette. Mr J skulle följa med oss på bio och Emanuel hade längtat hele veckan och det var de första han sa när han vaknade i sängen. Men vi fick gå själva. Emanuel vart skit ledsen men blev lovad bio nästa helg istället. . Inte nog med det så skulle jag färga ögonbrynen imorse oxå. Och då vart dom fan svarta! Använde samma färg som alltid, men nu vart det nå fel. Men men. Det försvinner ju eftersom så. Inte van bara haha.
Men ja, sen slängde vi på oss kläder och sminkade Emanuel till blixten mcqeen ( så gott vi kunde ) och drag iväg. Jag hade höstmyskläder. Love it! Sen väl på bion var det fiskedamm och efter det gick vi och fikade i väntan på att bioan skulle börja. 
Nu är vi hemma och har en lasagne i ugnen. OCH jag har fett jävla ont i boobsen så jag håller på att dö. Fan ta proforma clinic.... Spara pengar och åka till ett annat ställe är planen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: