Fredag

Asså fyfan. Igår var helvetes dag...
Emanuel var arg och ledsen hela dagen och slog,kastade grejer på mig så jag blödde,försökte hugga mig med en gaffel och slita av mig håret.Han skrek allt han bara orkade medans han attackerade mi och jag har sår fulla ansiktet och benet. Detta utbrott resulterade i att jag fick panik och ringde mamma. Hon kom hit och hämtade oss och då mötte vi polisen i dörren och typ soc.... Grannana trodde JAG slog manne. Men när dom såg hur jag var alldeles sönderriven i ansiktet så förstod dom att det inte var fallet. Grannarna hade hört Emanuel skrika enoooormt mycket och gråta så självklart trodde dom han var i knipa typ. Skulle reagerat på samma sätt. Men vi drog till Hackås iallafall då. På kvällen/natten vart min mage så enormt mycket värre och jag var helt ärligt lekblek i ansiktet och helt borta. Kunde inte sova alls inatt utan jag låg i sånna smärtor så jag var nära på att åka in till akuten. Men jag höll ut och åkte till doktorn idag istället. Då vart det konstaterat att jag hade nästan magsår. Jag hade svåår magkatarr. Snäppet till magsår. :( Så nu måste jag äta medicin i en hel månad till att BÖRJA med.... Kommer få äta mer sen trodde hon. Fan... Jag har inte tid med de här. Jag har 1, 5 kurs att göra klart plus att jag måste fixa med ekonomin tills jag får jobb ovs. Men tydligen hade jag stressat och mått för dåligt så då vat jag sjuk. .. 
Ska fösöka ta mig till stan imorn och köpa lite nödvändiga saker. Tex. en vårjacka till mig och vantar till Mannemann. Men som jag känner nu, så kommer jag ligga däckad i smärtan. Får hoppas mecicinen typ lindrar tills imorn, men troligtvis inte då.
 
Nu ska jag ta en dush och barakera mig i soffan med en film och tända ljus. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: