Måndag

Jag kan inte säga att jag mår så bra idag. Jag var så dum att jag drack i lördags fast jag har magkatarr.. Så det resulterade i att jag kräktes med riktig jävla kramp i magen hela söndagen. Nej, jag mådde inte illa och hade ont i huvudet som min vanliga bakfylla. Nej , nu snackar vi grava jävla magsmärtor så man ligger i fosterställning i sängen. Idag har jag haft nå grönjävulskt ont i magen med. Men inte kräkts nå mer iallafall. Har nu gett mig fan på att ta det fett lugnt med alkoholen ett bra tag. Jag bli typ alltid skit sjuk av det. Min pappa tål ju inte alkohol då han har en sjukdom typ. Kommer inte ihåg va de var. Men nått med sköldkötteln. Och min är ju sjuk med så. fuck...
Fick ha Mannemann hemma idag oxå. Dels för att han glömde jackan i hackås så mamma kom in med den idag och dels för att jag inte pallade gå nånstans med magen. 
Nu ska jag natta lillen och sen lägga mig i sängen och gråta mig till söms. Haha nä men nästan typ. Så mycket annat skit nu oxå. haha faaan..... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: