Söndag

Jävla förbannade skit människor. Rent ut sagt. Man kan inte lita på folk i huvudtaget. Gör man saker i välmening så att andra ska slippa en massa skit, ja då hugger dom en annan i ryggen och helvetet brakar lös. Asså seriöst? Jag trodde fan vi va vänner.  Vi har förfan varit bästa vänner länge?! Men helvette va fel jag hade.  Fuck you all faktiskt om ni ska hålla på så där. Vill inte ha backstabbing shit on my yard. 
Sen killar kan man ju tydligen inte lita på heller. Dom säger en sak och gör tvärtemot.Handlingar är jävligt mycket starkare än ord....Menmen .. Nu vet jag vilka jag kan lita på och öppna hjärtat för och vilka jag absolut inte ska göra de för. .
 
Magen är iallfall lite bättre. Har kunnat äta lite och hållit mig vaken. Emanuel därimot är lika arg och galen som innan. Står och ragear mot sina grejjer och allt flyger omkring här. Andra gånger lägger han sig på golvet och skriver ''PAPPAAAA!!'' i en kvart. Asså vad händer med honom? Får inte krama han , pussa han. Få inte mysa i soffan med film ovs. Han är så arg asså. :( Han har tillåmed slagit katterna ibland så jag har fått satt honom i rumsarrest och tvförbud ovs. Han är förfan 5år! Hjäääälp... 
 
Aja. Eftersom jag inte kunnat gjort nått roligt denna helg med vänner eller nått så ska jag spela bingolotto ikväll! hahahahaha Men gör det mest för att jag vill vinna lite cash och jag ändå är sof/sängliggandes. Ändå 24år nu ju. Dags att börja haha.
 
Btw. Nån som vet vart man kan få tag på programmet Exel gratis?
 
SAKNAR MITT BLONDA HÅÅÅR! :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: