Söndag

Igår kom familjen hit och firade mig. Fick så sjukt mycket Make up store grejer av syster Madde! Sen fick jag pengar av resten. När dom skulle åka så tog dom med sig Emanuel för dom tyckte att jag skulle ut och göra nått kul. Var meningen att jag skulle åka till Valla på nån fest med Sabbe. MEN , jag fick så sjukt ont i huvudet så jag hamnade i badet med tända ljus och musik. I badet så bestämde Jennifer , Hanna och jag att vi skulle ha en filmkväll hos Hanna. Så jag slängde på mig kläder och Jennifer kom och hämtade mig. Vi köpte med oss chips och sen tittade vi på Förr eller senare exploderar jag. Men vi var så insatta i Tinder så vi såg inte så mycket av filmen ändå haha. När klockan var runt 12 så fick vi för oss att ta en tur med bilen in till stan och glo runt på allt fyllefolk. Så vi åkte runt i bilen till 02 typ . haha. 
Kom hem nästan 03 tror jag. Då hamnade jag framför en film innan jag somnade. 
Idag kom Emanuel tillbaka och det är snat läggdags för honom. Imorgon är det dagis igen och jobb för mig. Ska dock på ett möte klockan 09, så åker på jobbet efter det mötet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: